Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w II edycji kampanii „Promocja wieprzowiny, wśród słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku II”. Działania przeprowadzone przez organizatora kampanii Związek Zawodowy Rolników „Ojczyzna” skupiać się będą na przekazywaniu rzetelnych i sprawdzonych informacji na temat polskiego mięsa wieprzowego. Podczas trwania II edycji kampanii możecie liczyć na wiele atrakcji, które zapewnia realizator, między innymi konkurs kulinarny dla seniorów, finansowany z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego. Dla zwycięzców konkursu przewidziane zostały atrakcyjne nagrody w postaci zestawów garnków TEFAL oraz zgrzewarek próżniowych. Więcej informacji na temat kampanii znajdziecie na naszym fanpage !!!

Ostatnie lata okryły mięso wieprzowe tzw. „złą sławą”, która przedstawiła je w negatywnym świetle, jeśli chodzi o jego wpływ na ludzkie zdrowie. Niepochlebne opinie, utrwalając się w świadomości polskich konsumentów, przyczyniły się do spadku produkcji i sprzedaży wieprzowiny na polskim rynku.
Niewielu naszych rodaków wie, że na przełomie ostatnich 20 lat polscy producenci mięsa wieprzowego udoskonalili szereg procesów produkcyjnych, a wykazywana przez nich troska o dobrostan zwierząt, ma ogromny wpływ na jakość powstających produktów.
W trakcie minionych dwóch dekad, zawartość tłuszczu w polskiej wieprzowinie spadła niemal o połowę, nie tracąc przy tym swoich wartości odżywczych.
Celem naszego projektu jest podniesienie świadomości konsumentów, w szczególności osób w przedziale wiekowym 55+ i słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku, na temat zalet, jakie płyną ze spożywania polskiej wieprzowiny. Wierzymy, że wspólnymi siłami uda nam się tego dokonać, jednocześnie dostarczymy seniorom niezbędnych informacji dotyczących wartościowej diety opartej o polskie mięso wieprzowe.

Facebook